چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
معاونت علمی

حوزه/ دوره اصول و فنون تقریرنویسی درس خارج ۱۰ و ۱۱ مردادماه به همت معاونت علمی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

حجت‌لاسلام مهدی عباسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد با بیان اینکه دوره تمهیدیه(اصول و فنون تقریرنویسی) درس خارج ۱۴۰۳ که در واقع همان دوره تقریرنویسی پایه ۱۰ با محتوا و عناوین جدید و مورد نیاز است، گفت: محتوای این دوره با شیوه نوین تدوین شده که علاوه بر توانمندسازی طلاب سطوح عالی در جهت تولید و ارائه تقریرات، آنان را با شیوه‌های گوناگون درس خارج و منابع مورد نیاز مقدماتی آشنا خواهد کرد.

مسئول اداره ترویج و گسترش پژوهش معاونت علمی حوزه علمیه خراسان هدف از برگزاری این دوره را، آشنایی طلاب ورودی درس خارج با جایگاه و فلسفه دروس خارج فقه و اصول، و ویژگی‌های محتوایی تقریر خوب و طرح کلی حل یک مسأله فقهی، عنوان کرد.

حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به الزامی بودن این کارگاه برای طلاب پایه ۱۰ و ورودی به سطح ۴ حوزه، خاطرنشان کرد: این دوره در طی دو روز سه شنبه ۱۰ مردادماه از ساعت ۷:۱۵ الی ۱۵ عصر در مدرسه علمیه آیت‌الله خویی(فاز جدید، طبقه منفی یک) و چهارشنبه ۱۱ مردادماه از ساعت ۷ الی ۱۱:۳۰ در محل سالن جلسات مدرسه سلیمانیه برگزار خواهد شد.

وی گفت:همچنین طلاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این دوره به کانال پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/taghrirkh مراجعه کنند، و یا با شماره 32008166 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به دوره‌ها و کارگاه.های پژوهشی به صورت روزانه در سامانه پژوهشگران به نشانی «https://pajuhesh.hozehkh.com» وهمچنین‌ در پیامرسان‌ ایتا به‌ نشانی https://eitaa.com/howzehpajohesh منتشر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha